|
Tweet |
“KARNENİ AL GEL” ŞENLİĞİNE YOĞUN İLGİ
Ali Bedrettin Karataş, Karataş Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlikte çocukların doyasıya eğlendiğini söyledi. Kumluk Tabiat Parkı Amfi Tiyatro’da gerçekleştirilen şenliğin renkli görüntülere sahne olduğunu belirten Karataş, çocukların mutluluğunun kendileri için en büyük motivasyon olduğunu vurguladı.
Karataş, “Çocuklarımızla muhteşem bir gün geçirdik. Bir yıllık eğitim maratonunun stresini hep birlikte attık.” dedi.
“ÇOCUKLARIMIZIN TEBESSÜMÜ İÇİN ÇALIŞMAYA DEĞER”
Karataş, çocukların yüzündeki tebessümün ve gözlerindeki ışıltının her türlü emeğe değer olduğunu ifade etti.
Ali Bedrettin Karataş, açıklamasını şu sözlerle tamamladı:
“Karataş’ta çocuk olmak çok güzel. Gözlerindeki o ışıltı, yüzlerindeki o kocaman tebessüm için çalışmaya değer. Çocuklarımızın mutluluğu, ilçemizin geleceğine duyduğumuz umudu büyütüyor. Daha nice etkinlikte çocuklarımızla, ailelerimizle ve hemşehrilerimizle bir araya gelmeye devam edeceğiz.”